Alumni Pei Hwa Batch 2001-2005

Tgh aku belek2 entri2 lama aku..bru aku perasa rupenye aku xde cite pon psl alumni bdk2 skolah aku..sebenarnye dh lama aku nk tulis cume bile dh kt rumah, aku lg suke keluar dr duduk dpn lappy..ok, nk start cite...lps abis skolah, ada antara kiteorg lost contact..atas rse nk rapatkn hubungan antara kami semula, beberapa org antara kami memulakan langkah menjejaki semula seberapa ramai bekas2 student SMPH..dgn penubuhan group SMJK Pei Hwa Batch 2001-2005 di FB..kami semua mula mengumpul semua rakan2 dari seluruh pelusuk tanah air..

Pada 28 Ogos 2011, selepas beberapa perbincangan dan persetujuan semua ahli dlm group tu, 1 majlis pertemuan diaturkan..mmg meriah sb ada diantara kami xpernah bertemu dkt 5 tahun..bayangkn lps abis SPM, ni la kali pertama kami semua berkumpul..skolah aku ni minoriti melayu..so mmg klu kumpul semua kelas pun xde la ramai mne..tp disebabkn hubungan antara kiteorg ni amat rapat..kami semua saling kenal walaupun berlainan kelas..dlm majlis ni, kiteorg dh tubuhkn jawatankuasa utk uruskn semua aktiviti alumni..2 org bekas kauselor skolah kami telah dilantik sbg penasihat alumni kiteorg..ari tu pun aku ngok kt group dh ada beberapa event dieorg dh rancang..cume lom ada persetujuan sb masing2 ada urusan..harapan aku agar alumni ni kekal smpi bile dan berfungsi bkn saja sbg tmpt kami berkumpul ttp memberi manfaat dan dijadikan platform utk kiteorg membantu antara 1 sama lain..pape pun aku nk ucapkn taniah kt semua yg dh jayakn majlis ari tu..korg mmg terbaik..

ANTARA AHLI ALUMNI YANG HADIR

ANTARA MEMBER KELAS AKU DLU

SELEPAS SELESAI MAJLIS

HIDANGAN TERSEDIA, TUNGGU MASA UTK DIRASA

ANTARA TENAGA PENGERAK ALUMNI

ANTARA CIKGU YG HADIR

PUAN SARIAH DAN ANAK2

HANGAT BERSEMBANG SETELAH LAMA TAK BERJUMPA

ANDA MMG SEMPOI

No comments: