2 Minggu Ni...

2 minggu aku rse sengal tahap ubi rebus separuh masak..ngn mcm2 pekara yg berlaku wt aku rse mcm dh give up je..siang aku jd mlm..mlm aku jd siang..meja aku dh jd tempat melonggok kertas2, katil aku dh jd tempat letak baju..serabut btol aku ngn idop aku 2 mggu ni..aku rse mse tu la zaman2 kegelapan aku..waktu aku ilang arah..sesat kot dlm bilik sndiri..haha


ASSIGNMENT KUIZ & MID SEM..
bermula ngn segala asgmnt2, kuiz2, mid term n seangkatan ngn die..aku rse sem ni semua lect aku bg beban tugas yg teramat..mak ai, sem2 lps npe la dieorg xbg mcm ni..sume due date rapat2..xmcm sesak nafas lak aku nk siapkn sume..ngn nk stdy ag..nseb bek la otak ni slalu record semua yg lect aku ajar dlm kelas..dh la ada asgmnt group yg aku wt sorg2..sedih gile..ikotkn ati aku mls je nk wt..dh la time tu aku nk balik kmpg..leh lak kne siapkn sume tu..xmati aku lak aku xtdo 2 ari nk siapkn..balik umah aku duk membuta 1 ari..haha..

LAPTOP..
ni pun 1 masalah gak..lect aku la..duk sebok nk wt practical test time2 mcm ni lak..xserabut lak aku nk pkir mcm mne nk dpt laptop bru..laptop aku yg sedia ada ni bkn aku xnk gune..byk masalah la..ye la dh 3 tahun stgh kot aku gune laptop ni..dr matrik aku gune..ngn baterinye yg dh xde mcm mne aku nk bwk g kelas..so aku ambik keputusan utk balik ke umah..ngn muke kesian aku ckp kt mak ngn abh nk laptop bru..biasa2 pun xpe..nseb bek dpt..tq mak, abah..laptop lme aku tgglkn kt umah la..tp masalah gak la laptop bru ni..nk cari semula software2..klu x sme je aku xleh wt keje2 aku..npe la kne blaja byk pkai software..huhu



BSN MOTORING CLUB

sem ni aku bru la nk aktif2 ngn kelab ni..tetibe lak dipilih jd Timb Presiden..alamak, aku bkn xsuke cume terlalu tinggi kot utk aku..tp xpe la, korg dh bg kepercayaan kt aku, pilih aku, aku akan cube jalankan tanggungjawab aku..perjumpaan mlm selasa lps wt keputusan utk pemilihan design baju club yg bru..cantik gak la bju tu cume pengetua ckp warna unggu tu warna GAY SEDUNIA..haha..tp btol la aku search kt google mmg warna tu warna gay..lg perbincangan utk tetapkn tarikh konvoi ke thailand..wah bunyi mcm best je..xsabar gak aku nk g..dh sem 6 kot tp xpernah jejak kt seberang sne..hehe..kt kul 1 pg la bru abis..esoknye ada exm..mmg xtdo aku nk abiskn sume chapter yg aku xabis blajo..

logo baru bsn motoring club

design bju club yg baru

HATI & PERASAAN
bab ni yg wt aku parah kot mggu lps..ape la tetibe lak ati ni leh syok kt bdk tu..aku pun xtau la npe aku leh nk bg tau kt die aku suke kt die..tp skrg ni aku dh leh kawal kot perasaan aku ni..selepas memotivasikn diri ngn pelbagai cara aku mule menstabilkan diri aku ni..amatlah susah aku nk latih ati ni..aku rse aku xmau dh taggung risiko..aku fikir2 aku nk mcm ni la..aku pendamkn perasaan ni..biar antara aku n die je yg tau sume ni..suka dlm diam lg bgus..klu masih suka, biarkn ati ni terus suke..andai satu ari nanti perasaan tu hilang, biarlah semua tu jd memori terindah..cewah ayat nk gempak..tp btol la sb aku percaya semua tu ketentuan Allah..ati n perasaan ni sume Allah yg bg..ajal, maut, rezeki, jodoh..sume dh ditetapkan dari azali lg..cume kite sbg manusia kne blaja terima semua ketentuan tu..so skrg aku mule blaja kot..hehe..


so ape yg berlaku 2 mggu ni aku harap cpt2 la berlalu..yg baik aku nk terus la..yg beban2 tu harap2 cpt2 la berakhir..aku nk btolkn jadual idop aku..kt spe2 yg terasa ati ke termakan ati ke aku wt layan xlayan 2 mggu ni aku mtk maaf sgt2..emosi aku xberapa stabil, tdo pun xbape cukup..so otak aku mereng cikit la..klu kt FB tu aku xlyn chat tu sori la..aku bkn ada dpn laptop pon..jp2 je aku ada..huhu..

No comments: