Bila 2 Pekara Datang Dalam 1 Masa

Ni la pekara yg paling aku xsuke..bilee 2 pekara yg penting berlaku dlm 1 masa yang sama..sebenarnye skrg ni aku masih dlm mggu exam tapi latihan lanjutan dh start..ari ni aku g la latihan tp start esok smpi 28hb ni mmg aku xg la..rse sgt rugi pulak..bkn rugi pasal elaun tp rugi sb aku xleh nk join mcm2 pekara menarik sepanjang latihan yg aku xdtg ni..

Esok ada latihan menembak..td aku dtg latihan cume tlg urusan pentadbiran je..esok bru start latihan..lusa pulak pertandingan menembak..pun aku terlepas jgk..adoii..bkn xpernah menembak tp rse rugi jgk la..klu ada latihan atau pertandingan menembak bru la dpt merasa menembak peluru hidup..klu x tembak peluru blank je la..hehe..

Lps tu ada lawatan ke gemas utk menonton persembahan daya tembakan senjata berat..peh ni mmg rugi la sb bkn senang nk ngok..mmg lps tauliah n melapor kt unit la bru dpt kot..tu pun klu ada peluang..mmg sgt2 rugi sb selama 3 tahun kt PALAPES ni xpernah dpt ngok pertunjukan mcm tu..rugi sgt2

Tapi nk wt mcm mne..tuntutan akademik tu lebih penting utk menjamin masa depan aku..sebagai seorang mahasiswa dan jgk angota tentera sukarela, aku kne pandai mengimbangkan kedua2 pekara ni..

Apa-apa pun yg penting skrg ni aku xsabar nk tggu saat2 yg dinantikn selama 3 tahun ni..kepada semua yg akan ditauliahkan di UUM pada 17 June 2012 ni, aku harap kite dpt sama2 meraikan hari paling bersejarah dlm hidup kita ni..selamat dtg ke UUM dan selamat menjalani latihan pentauliahan yg dijangka bermula 2 July ni..semoga kita bertemu kejayaan tidak lama lagi..


No comments: