Keterunaan Lelaki


Ari ni aku nk share ckit info tentang TERUNA seseorang lelaki. Ok slalu kite dgr cara nk check DARA seseorang gadis. Tapi pnh ke kite fikir mcm mne nk check keTERUNAan seseorang lelaki. Ok, aku nk share ckit info yg aku baca dr MyNewsHub.

Antara ciri-ciri yang boleh dikesan adalah seperti berikut :
  • Lelaki teruna suka mengintai atau curi-curi pandangan perempuan yang cantik berbanding lelaki yang tiada teruna yang lebih gemar melihat susuk tubuh perempuan.
  • Lelaki teruna akan tunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi yang gembira seperti mengetap bibir tekita senyum manakala lelaki tiada teruna hanya memberikan reaksi bersahaja.
  • Lelaki teruna tertunduk malu apabila dipandang wanita, lelaki tidak teruna akan terus mengekalkan pandangan.
  • Lelaki teruna malu untuk berbicara dihadapan wanita ketika makan.
  • Jantung akan berdegup laju apabila ada gadis yang menyukainya.
  • Lelaki teruna dikatakan agak 'membosankan' atau 'nerd' ketika bercinta.
  • Lelaki teruna sanggup menghabiskan wangnya demi menambat hati si gadis yang disayangi.
  • Lelaki teruna terlalu sensitif dan berasa sedih sekiranya diabaikan.
  • Lelaki teruna sering mengangung-agungkan pasangannya san mengatakan gadis lain tidak cantik.


5 comments:

A-ToY36 said...

nerd or berd..???

Muhammad Zamri said...

TQ2..typing error..hahaha

UniMeOw said...

mcm ni baru adil...
:p

Encik Troll said...

FFffuuu. Aku ada awek tapi aku cakap kat dia yang dia tak secantik awek lain. Sebab? Aku suka kecomelan yang dia ada. LOL!

Aku tak suka mengagungkan awek aku, nanti boleh jadi riak. Biarlah aku berkata: ok je. :)

Muhammad Zamri said...

unimeow :
hehe..ada x ciri2 kt aku?

encik troll :
just perkongsian je..tp tetap ada kn..just control sb xmau tjuk sgt kt si dia kn?..hehehe