Selamat Tahun Baru 2012 Dan Selamat Menduduki Peperiksaan Akhir


Selamat Menyambut Tahun Baru 2012

- Semoga segala yang akan berlaku pada tahun ni memberi berita gembira kt aku -
- Selamat tinggal 2011 dgn 1001 kenangan pahit dan manis -

Byk benda aku xdpt wt tahun ni, mmg agak sedih la tp nk wt mcm mne kn.. tahun 2011 btol2 mematangkn diri aku. Byk yg aku belajar dr kesilapan lalu..2011 mengajar aku utk jd org yg lebih matang menjelang 2012..mengajar aku erti sebuah kehidupan..mengajar aku erti persahabatan..mengajar aku menilai sape kawan dan sape lawan..

Awal tahun 2012 ni aku disambut dengan musim peperiksaan..kepada semua mahasiswa/i UUM yg mula menghadapi peperiksaan bermula pada hari ini 31 Dis 2011 - 19 Jan 2012, semoga menghadapi peperiksaan dgn tenang..semoga kite beroleh kejayaan dlm peperiksaan kali ini.. =)


No comments: