Konvoi

Sejak dh start mggu exam ni aku jrg dh jenguk blog aku ni..dari sehari ke sehari aku nk update tp aku xde mood nk update..xtau la sebab ape de mood nk jenguk blog ni..keserabutan menjelang peperiksaan akhir sem ni wt aku xtentu arah..semua benda rse mcm xkena..huhu..

Sebelom start exam ari tu aku ada join konvoi yg dianjurkn Kelab Bermoto DPP BSN (dulunya dikenali sbg DPP Perwaja)..sebenarnya ada 2 konvoi yg aku kne join tp mse konvoi pertama aku xde..aku g jln2 kt thailand..so konvoi yg ke-2 ni wajib la kne g..

konvoi ke-2 pada 30 april smpi 1 mei 2011..konvoi kali ni ke Kg. Teluk Bagan kt Alor Setar..konvoi kali ni berjumpa ngn penduduk teluk bagan..ada la sedikit aktiviti kt sana termasuklah sukan rakyat dan aktiviti2 bersama keluarga angkat..







selepas abis konvoi ke teluk bagan aku join bdk2 intake aku berkonvoi ke Lata Bayu..just for fun sebelom nk exm..konvoi suke2 anjuran dieorg sndiri..haha..penat jgk la sb aku xpernah bwk moto jauh lps dr A.Setar..gerak 9 lbh..tgh ari bru smpi sne..sesat pye pasal la smpi terlajak..kt sne just mandi2 n wt BBQ ckit..bakar2 ayam..syok la sb aku jrg kuar ramai2 ngn kwn2 aku ni..pape pun korg plan aktiviti mmg best..tempat pun mmg terbaek..






semua tu tggl kenangan..saat gembira dh berakhir..skrg waktu memerah otak..siang jd malam..malam jd siang..meja stdy jd teman paling rapat..FB jd musuh paling ketat..pape pun dikesempatan ni aku nk ucapkan kt semua selamat menduduki perperiksaan akhir sesi 2010/2011

No comments: