Kn Ku Kenang Mu Dalam Setiap Doa Ku

Sesudah bgun subuh pg td..aku tertido semula..mungkin disebabkan penat jd ajk program smlm n nk siapkn asgmnt kaedah penyelidikan wt aku tertido semula..mungkin ada hikmah aku tertido pg td..bile aku bgun aku terfikir balik mimpi aku..tetibe aku senyum n rse nk nangis je..aku tahan air mataku dr terus mengalir..

wahai adik ku..aku melihat mu di dalam mimpi ku..terlalu tenang wajah mu..tp kenapa aku hanya membisu..xdapat aku ungkapkan apa2 bila di dalam mimpi ku itu..aku hanya mampu menatap wajahmu yg hanya tersenyum disitu..kulihat wajah mu begitu tenang..mungkin kini kau tengah bergembira dialam sana..bersama orang-orang yang berjaya..habis tugasmu didunia ini..berehat la wahai adikku..aku dan semua tetap merindui mu..aku harap kite dpt bersama semula disana..walaupun kini kita telah dipisahkan oleh maut..igtlah wahai adikku..hubungan persaudaraan kite xkn putus..kau tetap adikku dunia dan akhirat..xada apa yg aku boleh berikan lg selain doaku kepada mu tanda aku sayang kau sbg adikku..

kepada adikku angah, epot & enal..aku syg korg..walaupun apa pun yg berlaku, aku tetap akan jaga korg..sebab korg adik aku..nyawa ku..


Muhammad Zhahirudin bin Ab Mahmood
05-01-1993 - 02-04-2011

Kan Ku Kenang Mu Dalam Setiap Doa Ku
Salam Sayang Buat Mu Adikku

1 comment:

Anonymous said...

innalillah..btw adik sakit ape?