Gochisousama Deshita



Semperna cuti CNY & cuti pertengahan sem ni aku dh jnji ngn adk2 aku yg aku nk blanje dieorg mkn sushi..slalu dieorg yg blanje aku..kali ni turn aku lak blanje dieorg..so bile aku balik je aku pun nk la blanje dieorg..smpi2 umah je mak aku ckp angah ngn udin g jln2 ke kelantan..yg tggl epot ngn enal je..so xpe la aku igt nk blanje nti..tggu angah ngn udin balik..bile aku ckp kt epot tggu dieorg balik epot ckp die dh nk balik utm..so terpaksa la aku belanja epot dlu..

First trip ke Sushi King, Wetex Parade, Muar..aku g ngn epot & mak je sb enal xnk ikot..so xpe la..aku pon blanje la epot ngn mak..byk gak blanje die ari tu..enal bungkus je..sb die xnk ikot..


antara sushi yg aku mkn..


sedapnye vanilla shake ni..

epot ngn muke happy sb aku blanje die sorg je..

siap bungkus sambung mkn kt umah..


Second trip ke Sushi King ari ni..kali ni bwk angah & udin lak..hehe..ari ni xramai org..lg byk pilihan ari ni..so smpi xsedar mkn byk sgt..abis duet aku..ape xnye..dkt 70 lbh aku abis ari ni..tu la syok sgt ambik je sushi yg lalu kt tepi tu..hehehe..

ini sushi aku punye..hahaha..

sushi faveret aku..

angah cover..hahaha..

itadakimasu


-TAMAT-

No comments: