Cara Baru

latihan tempatan dh mula..so kehidupan ala tentera di hujung mggu menjadi rutin bg aku..sem ni berlaku mcm2 perubahan..antaranya pemeriksaan bilik..xmcm sem2 sebelum ni..sem ni, pemeriksaan bilik dilakukan tiap2 mlm sebelum latihan esok hari..haha..mmg dh mcm regular lak rasanye..tp aku xkesah sb aku mmg suke klu bilik aku kemas..mlm pemeriksaan kantoi gak..ada habuk tak dibersihkan..so bermakeup la aku ngn roommate aku ngn habuk2 kt loker..igt dh bersih dh..haha..so next time kne lg bersih..sb jurulatih dh ckp..klu xbersih kita main guling2..hahaha..

so ni la gambar2 bilik aku yg xberapa nk kemas:



cadar katil mesti tegang..selimut mesti kemas

brg2 dlm loker kne susun teratur

buku pun kne susun ikut ketinggian

meja mesti kemas..

kasut xshine..kantoi suda..


-TAMAT-

No comments: